HTML

Ladybug blogja

Egy bogaras bogárka naplója...

Friss topikok

  • Ladybugee: @Rich®: De el am... viszont uj idoszamitas kezdodik... par nap csupan addig... Nem mellesleg mikor... (2010.11.10. 16:25) Csóóóóóókolom!
  • Ladybugee: @Rich®: Most meg én bömbizek... nah jó, nem, de a könnycseppek ott vannak ám a szemem sarkában! A... (2009.08.03. 10:25) What is love?
  • Ladybugee: @speed: Persze, hogy megérte... és szeretem, ha velem együtt röhögnek rajtam! :D (2009.06.01. 20:34) "Az van"
  • Edina82: Hát igen, jó tanulság volt :) Velencéből bőven elég ez a 3 nap, de engem a társaság mindenért kárp... (2009.05.11. 21:20) Grazie mille...
  • Edina82: Jelentem a fejfájás megvolt, így nekünk a káröröm is!! ;) (2009.04.27. 20:46) Ígéretek kontra alkohol

Linkblog

Én hordom az álarcot, nem ő visel engem...

2009.04.13. 22:07 Ladybugee

A kérdés már csak az, mikor veszi át az irányítást, és megállíthatom-e ebben?

De kezdjük az elején. A hétvégén rájöttem, hogy valami nagyon nem stimmel. Kivételesen most nem is a lélekben, hanem agyban. Nem röhög kedves olvasó, az is van. Igaz elrejtve, és ritkán is használom, de van. És közel nem működik a megfelelő szinten. Szinte már-már Kazinczy-tanoncként alkottam újra szavakat - nah itt lehet nevetni - "lyukba dugni" helyett "lukni", "ezek a titeitek" helyett "etitek". Kezdem azt hinni, hogy teljes a túlpörgés, ideje valahogy leállni, a testem nem képes követni az agyam utasításait. Sok a probléma - kinek nincs - és mindent egyszerre akarok megoldani. Ennek asszem az lesz a vége, hogy a sietősen épített bástyákat az első hirtelen vihar bezony össze fogja dönteni. Az újjáépítéshez viszont két dolog kell: megannyi építőanyag és persze még több energia. Talán még nem késő megerősítésbe kezdeni, és nem hagyni ledőlni mindazt, ami eddig épült. Talán.

Álarcok pedig: lassan szépen felsokaroztathatom a polcon, és reggel csak dönteni kell végiggondolva aznap kivel is lesz dolgom, és feltehetem az annak/azoknak megfelelőt. Miért jó ez? Mert el lehet kerülni felesleges megbántásokat. Visszagondolva eddigi rövid életemre az én-felfedések mindig negatívan sültek el. Nem mondom, hogy nincs kivétel. Viszont ha az álarc kéznél van, akkor sokkal könnyebb. Elítélendő amit teszek? Lehet, de gondoljon csak bele mindenki: vajon nem viselkedünk-e másként emberekkel, csakhogy információhoz, titokhoz, és egyáltalán emerekhez közel kerüljünk? A barátok persze mindezek alól kivételek, de a tágabb környezet mindig valamiféle idomulást vár el tőlünk, mint ahogy mi is tőle. A helyzet akkor válik súlyossá, amikor kezdünk megfeledkezni valós egónkról, és hagyjuk hogy az álarc határozzon meg minket. Jó esetben persze ott vannak a barátok, akik ezt nem hagyják. Elég csak egy-kéttő, akik éreznek magukban annyi felelősséget értünk, hogy a szemünkbe merik mondani ez a személyiség már nem mi vagyunk.

És egy kis off a végére: helyesbítenem kell a korábbi postot, lévén a leadott +3 kg az valójában csupán +60 dkg. Nos igen, egy nő életét ez is széppé tudja tenni. Csak jelezni akartam, hogy a hosszú hétvégén valami jó is történt! :)

Csokinyúl! ;)

2 komment

Címkék: hétvége philosophie

A bejegyzés trackback címe:

https://ladybug.blog.hu/api/trackback/id/tr191063251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jancsa Jani · http://burger.blog.hu 2009.04.15. 06:39:21

ahogy house is mondta: everybody lies

Ladybugee 2009.04.15. 13:12:52

@speed: Absofucklutely - as Mr.Big always said
süti beállítások módosítása