HTML

Ladybug blogja

Egy bogaras bogárka naplója...

Friss topikok

  • Ladybugee: @Rich®: De el am... viszont uj idoszamitas kezdodik... par nap csupan addig... Nem mellesleg mikor... (2010.11.10. 16:25) Csóóóóóókolom!
  • Ladybugee: @Rich®: Most meg én bömbizek... nah jó, nem, de a könnycseppek ott vannak ám a szemem sarkában! A... (2009.08.03. 10:25) What is love?
  • Ladybugee: @speed: Persze, hogy megérte... és szeretem, ha velem együtt röhögnek rajtam! :D (2009.06.01. 20:34) "Az van"
  • Edina82: Hát igen, jó tanulság volt :) Velencéből bőven elég ez a 3 nap, de engem a társaság mindenért kárp... (2009.05.11. 21:20) Grazie mille...
  • Edina82: Jelentem a fejfájás megvolt, így nekünk a káröröm is!! ;) (2009.04.27. 20:46) Ígéretek kontra alkohol

Linkblog

What is love?

2009.07.21. 12:19 Ladybugee

"Voltál már szerelmes?"

A fenti kérdést már többször intézték felém, és igazán hiteles választ sosem tudtam adni. Talán mert a szerelem fogalmával sem voltam sosem tisztában, így  amit egy-egy kapcsolatban éreztem sem tudtam meghatározni. Egy hónapja azonban folyamatosan tapasztalok egy érzést, ami úgy érzem, hogy a szerelem. Végre eljutottam oda, hogy szavakba tudom önteni mindazt, amit nekem ez az érzés jelent.

Mi a szerelem? Amikor a párod észrevétlenül szépen lassan kitölti az apró hiányosságokat, amiből Te csupán annyit veszel észre, hogy teljessé kezd válni az életed. Előfordulhat, hogy egy adott dolog hiányát nem is észlelted, mindaddig amíg jött valaki, és meg nem mutatta, hogy az a picinyke dolog mennyivel szebbé tudja tenni a napjaidat. Olyan, mintha mindig a részed lett volna, csak most bújt elő rejtekéből, mert most jött el az Ő ideje. Szerelem az, amikor a másik szeméből tudsz olvasni... látod benne, hogy ott lapul az érzés, s bár egy szót sem szólt, és halogatja kimondani, mégis minden tettében ott van. Az apró kedveskedések, amik maguktól jönnek, és nem a kiszolgálás kényszerét viselik magukon.
Szerelem az, amikor nem csak egymás szemébe tudtok nézni, hanem együtt, előre. Egymás kezét fogva haladtok az immár közös célokért, hol egyet-, hol pedig egyet nem értésben. Mindeközben pedig építkeztek a másikból, idomultok hozzá minden kényszer nélkül.
Szerelem az, amikor a másik fél képes eloszlatni minden félelmedet a múltbéli rossz tapasztalatok miatt. A bizalom és őszinteség az első pillanattól kezdve él és megingatni semmi sem tudja. Nem kell álarcot öltened, csak hogy a másiknak megfelelj, elfogadod a másikat, mert a rossz dolgai is csak jobbá tudják tenni a szemedben. A szerelem számomra az, amikor, mint két egymásba kapcsolódó fogaskerék fogai, mozgatjátok egymást. És mindezek összeségében adják az összetartozást, a boldogságot, a szeretet.

Szerelmes vagyok életemben először. Megtaláltam a társam, a párom, nevezzük bárhogy. A bogaras bogárkából egy szerelmes nő lett igen rövid idő alatt.

Boldog-szép napokat mindenkinek!

 

2 komment

Címkék: zene szeret

A bejegyzés trackback címe:

https://ladybug.blog.hu/api/trackback/id/tr831258641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rich® 2009.07.25. 14:52:50

Az az igazság, h könnyeket csaltál a szemembe. De vegyesek a dologgal kapcsolatos érzéseim. Bár a kérdés költői, a blog sem rólam szól, de be kell valljam, azok alapján, amit leírtál (meg egyébként is): igen! Voltam már szerelmes. Tudom, miről beszélsz, ismerem az érzést. Ennek fényében jelentek meg szememben az öröm könnyei: örülök, h részese vagy ennek az életérzésnek! :) Tudom, mennyire vágytál rá, mennyire szeretted volna, mi mindent megtettél volna érte, s most úgy tűnik, megérte várni, megérte tűzön, vízen át hinned abban, h egyszer Te is lehetsz boldog! Olyan igazán boldog :) Szívből örülök a sikerednek, kívánom, h légy boldog hosszú-hosszú időn keresztül, ha csak teheted, akkor örökkön örökké :)
Ismersz, nem is én lennék, ha nem lennék egy kicsit negatív :p Mivel van egy kicsi „élet” tapasztalatom, hagy mondjak el még néhány gondolatot :) Ha minden jól megy, akkor most egy új fejezet nyílik az életedben. (Lehet, kicsit előre szaladtam az időben :D) Ennek a résznek szokott az a velejárója lenni, h ilyenkor mindennel és mindenkivel szemben az új kapcsolatod kerül előtérbe. A barátok szép lassan hanyagolva lesznek, látszólag már nem olyan fontosak, pillanatnyilag úgy tűnik, van helyettük egy valaki – de talán nincs is ezzel baj, ez így szokott lenni, ez az élet. Viszont vannak, akik ezt kevésbé viselik jól, akik zokon veszik, akik szép lassan eltávolodnak. Viszont vannak, akik ezt megértik, s történjen bármi, ők úgy gondolják, a barátság az barátság, kitartanak, hisznek a közösen eltöltött idők emlékében. Ismerlek, tudom mennyire érzékeny a lelked, s bár pénzt, boldogságot, csillagokat s egyéb nagy dolgokat ígérni nem tudok, de azt igen, h elfelejteni sosem foglak, az együtt eltöltött idő örök emlék marad, és ha baj van, melletted leszek, s ott támogatlak, ahol tudlak. Ha mással nem, akkor hallgatással, s néhány lelkesítő baráti szóval!
Légy boldog Huncutlány :)
Boldog-szép életet mindenkinek ;)

Ladybugee 2009.08.03. 10:25:04

@Rich®: Most meg én bömbizek... nah jó, nem, de a könnycseppek ott vannak ám a szemem sarkában!
A barátaimról sosem feledkezem meg!!! Tudom, hogy ott voltál (és voltak a többiek) is mellettem, és sokat köszönhetek neked (nektek)! Ezek után is éppen annyira szükségem van Rád (Rátok) mint eddig. És csak remélni tudom, hogy Őt is be tudjátok fogadni szépen lassan. :-)
süti beállítások módosítása