HTML

Ladybug blogja

Egy bogaras bogárka naplója...

Friss topikok

  • Ladybugee: @Rich®: De el am... viszont uj idoszamitas kezdodik... par nap csupan addig... Nem mellesleg mikor... (2010.11.10. 16:25) Csóóóóóókolom!
  • Ladybugee: @Rich®: Most meg én bömbizek... nah jó, nem, de a könnycseppek ott vannak ám a szemem sarkában! A... (2009.08.03. 10:25) What is love?
  • Ladybugee: @speed: Persze, hogy megérte... és szeretem, ha velem együtt röhögnek rajtam! :D (2009.06.01. 20:34) "Az van"
  • Edina82: Hát igen, jó tanulság volt :) Velencéből bőven elég ez a 3 nap, de engem a társaság mindenért kárp... (2009.05.11. 21:20) Grazie mille...
  • Edina82: Jelentem a fejfájás megvolt, így nekünk a káröröm is!! ;) (2009.04.27. 20:46) Ígéretek kontra alkohol

Linkblog

A visszaszámlálás elkezdődött

2009.02.23. 21:40 Ladybugee

6 hónap

Vasárnapi találkozás Szuszoggal elindított egy úton, tervezések mennek ezerrel. Vagyis mennének, ha nem lenne oly' sok a mostani munka, és bezony már elszoktam attól, hogy 9kor érek haza melóból. Ohh az a régi szép kezdet...

S hogy miről is van szó? Szuszog lát fantáziát a tervemben, és pont onnan indultunk, hogy bizonyos szolgáltatással nincs megelégedve, és esetleg így vele közösen csinálhatnánk egy kis üzletet eme csorba kiköszörülésére. Felkarolna, és ez jól hangzik, de óvatosan kell ezzel a felajánlással bánni. Hiszen bármennyire jótét lélek, mégsem az a cél, hogy veszteségessé tegyük a már meglévő cégét. Tehát most van fél év, a tervezés elindult, még eddig csak fejben, aztán hétvégén már papírra is kell vetni az alapgondolatokat. Aztán jöhet a piaci felmérés, hiszen annyi minden történik most kicsiny hazánk gazdaságában, és sajnos nem pozitív irányba, hogy bármily meggondolatlan akció vészes lehet. De tény és való, hogy a gondolat, hogy végre tehetek valamit magamért,  a tervezés, nagyon feldob, talán csinálhatom amit oly' régóta szeretnék. Úgyhogy irány előre!

És közben persze várom a visszajelzést immár két hete, hogy vajon megkapom-e a munkát vagy sem. Kicsit idegesít, nem értem a tétovázást, és két eshetőségre utal: 1. túl sok jelentkező, túl sok JÓ jelentkező, nehéz választani. 2. nem kapom meg a munkát, nem vagyok szimpi, csak nem tudja hogy közölje. Dehát egy vezető tudja, hogyan kell az ilyet megosztani egy alkalmazottal. Így, hogy ellentmondtam magamnak két mondaton belül,  nagy valószínűséggel az első eshetőség áll fenn. Viszont én kitartok, mert ahogy azt már Hollywood szájából is hallhattuk: "Mi fogyókúrázó nők tele vagyunk akarattal, és szacharinnal!" :-)

Nyugodt álmokat!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ladybug.blog.hu/api/trackback/id/tr100961882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása