HTML

Ladybug blogja

Egy bogaras bogárka naplója...

Friss topikok

  • Ladybugee: @Rich®: De el am... viszont uj idoszamitas kezdodik... par nap csupan addig... Nem mellesleg mikor... (2010.11.10. 16:25) Csóóóóóókolom!
  • Ladybugee: @Rich®: Most meg én bömbizek... nah jó, nem, de a könnycseppek ott vannak ám a szemem sarkában! A... (2009.08.03. 10:25) What is love?
  • Ladybugee: @speed: Persze, hogy megérte... és szeretem, ha velem együtt röhögnek rajtam! :D (2009.06.01. 20:34) "Az van"
  • Edina82: Hát igen, jó tanulság volt :) Velencéből bőven elég ez a 3 nap, de engem a társaság mindenért kárp... (2009.05.11. 21:20) Grazie mille...
  • Edina82: Jelentem a fejfájás megvolt, így nekünk a káröröm is!! ;) (2009.04.27. 20:46) Ígéretek kontra alkohol

Linkblog

Betegség...

2009.02.12. 20:40 Ladybugee

És nemcsak a veleszületett agybaj, hanem kivételesen a fránya influenza. Azt hittem egyedül vagyok azzal a nagyon rossz érzéssel, amikor éjszaka kb 3 órát aludtam, lázzal keltem, fájt mindenem, és rengeteg köhögéstől már izomlázam van. De nem, és ez már a háziorvos első mondatából kiderül: "Lehet panaszkodni, bár tudjuk mit fog mondani." Hát ezek szerint sok újat nem. 10 perc után csupán annyi hasznát vettem ennek az orvoslátogatásnak, hogy határozatlan ideig igazoltan maradhatok távol a munkától. Kivételesen ennek nem örülök, éppen kezdett felpörögni minden, várok egy fontos választ, és erre tessék... itthon fekszem, meggyötörve, folyamatosa lázban, a testem mintha ezer éves lenne, és kezdené feladni evilági létét. Egyik napról a másikra bizony eléggé elkeserítő, amikor alapvető - a magam ellátását szolgáló - feladatokat nem tudok megtenni. Miközben tudom, hogy egy másik embernek, mint már oly' régóta, segítenem kell. Nem egyszerű, támogatást nem tudok kérni, erőt kell gyűjtenem, és csinálni a szokásos hétköznapi dolgokat. Mit mondjak? Régen nem éreztem ennyire erőtlennek magam, és közben folyamatosan azon agyalok, vajon a munkában milyen fejlemények vannak, történt-e valami. Persze most pont nem erre kellene koncentrálni, hanem a gyógyulásra, ami nehezen megy, a gyomrom már kikészült a gyógyszerektől, a testem a láztól, az izmok a köhögéstől.

Infulenzamentes szép napokat!

1 komment

Címkék: munka betegség

A bejegyzés trackback címe:

https://ladybug.blog.hu/api/trackback/id/tr50939785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rich® 2009.02.12. 23:29:03

Mit is mondhatnék. Mondjuk azt, h pihenj, igyál pálinkát, majszolj mézet és ami a legfontosabb, h gyógyulj meg! :) Pusza
süti beállítások módosítása