HTML

Ladybug blogja

Egy bogaras bogárka naplója...

Friss topikok

  • Ladybugee: @Rich®: De el am... viszont uj idoszamitas kezdodik... par nap csupan addig... Nem mellesleg mikor... (2010.11.10. 16:25) Csóóóóóókolom!
  • Ladybugee: @Rich®: Most meg én bömbizek... nah jó, nem, de a könnycseppek ott vannak ám a szemem sarkában! A... (2009.08.03. 10:25) What is love?
  • Ladybugee: @speed: Persze, hogy megérte... és szeretem, ha velem együtt röhögnek rajtam! :D (2009.06.01. 20:34) "Az van"
  • Edina82: Hát igen, jó tanulság volt :) Velencéből bőven elég ez a 3 nap, de engem a társaság mindenért kárp... (2009.05.11. 21:20) Grazie mille...
  • Edina82: Jelentem a fejfájás megvolt, így nekünk a káröröm is!! ;) (2009.04.27. 20:46) Ígéretek kontra alkohol

Linkblog

Love don't come easy

2009.01.21. 18:32 Ladybugee

Főleg, ha az ember elszúrja, de úgy igazán, pont ahogy az a nagy könyvben meg van írva.

Ez az a helyzet, amikor a hibáért nem lehet mást okolni, csak saját magam. Mennyivel könnyebb is lenne, ha a körülményekre, a munkára, vagy éppen a nyuszira foghatnám! De ez nem az a szitu, nem lehet elsiklani felette, muszáj bezony elgondolkodni.

Mentségem sajnos így nincs, csak talán egy: nőből vagyok, és hisztis-nyűgös napjaim is vannak. Csak éppen most felülmúltam önmagam, és túlmutattam a józan ész határán. Haragszom az énemre, hogy hogyan juthatott el idáig. Persze megesik mindenkivel monhatnánk, de pont velem, pont most? Azért piciny megnyugtatást kaptam egy mosolygós hang kíséretében a vonal túlsó végéről, de azért minden szemtől-szemben dől el, nyugtával dicsérem még a napot.

Most tehát annyit tehetek, hogy várok és közben az alábbi dalt dúdolászom és nem fordulok be. Mondom NEM!

"What did I do?
Did I scare you away?
What can I do to make you stay?
Why can't you see I'm on my knees?
I need you here with me

Love, love don't come easy
For the one who wants to be loved
Love, love don't come easy
Seems there is none but I won't give up
Love don't come easy
Feelings grow slowly, slowly
Love is taking its time
Love don't come easy
Don't wanna be lonely, lonely
One day you will be mine, you will be mine"

És lakat a szájra! :-)

1 komment

Címkék: love hiba

A bejegyzés trackback címe:

https://ladybug.blog.hu/api/trackback/id/tr92894020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grandpa Gee 2009.01.21. 21:35:22

Ismételten az öreg Armstrong bácsit tudom idézni:

The colors of a rainbow.....so pretty ..in the sky
Are also on the faces.....of people ..going by
I see friends shaking hands.....sayin.. how do you do
Theyre really sayin......i love you.

süti beállítások módosítása