HTML

Ladybug blogja

Egy bogaras bogárka naplója...

Friss topikok

  • Ladybugee: @Rich®: De el am... viszont uj idoszamitas kezdodik... par nap csupan addig... Nem mellesleg mikor... (2010.11.10. 16:25) Csóóóóóókolom!
  • Ladybugee: @Rich®: Most meg én bömbizek... nah jó, nem, de a könnycseppek ott vannak ám a szemem sarkában! A... (2009.08.03. 10:25) What is love?
  • Ladybugee: @speed: Persze, hogy megérte... és szeretem, ha velem együtt röhögnek rajtam! :D (2009.06.01. 20:34) "Az van"
  • Edina82: Hát igen, jó tanulság volt :) Velencéből bőven elég ez a 3 nap, de engem a társaság mindenért kárp... (2009.05.11. 21:20) Grazie mille...
  • Edina82: Jelentem a fejfájás megvolt, így nekünk a káröröm is!! ;) (2009.04.27. 20:46) Ígéretek kontra alkohol

Linkblog

Gondolkodj McGyver-né!

2009.01.26. 16:00 Ladybugee

Halkan jegyzem meg: végigfutottam az eddigi postokon, és erősen leszálló ágban van a hangulat, úgyhogy ideje elindulni felfelé.

Szóval McGyver-né... tegnap este visszatérvén az albérletbe, kicsiny lakás hadat üzenve próbált kizökkenteni a hétvégén megszerzett nyugalmamból... Először a porszívó nyele törik el. Hát (mert ezzel nem kezdünk mondatot) ezt érdemlem én a tisztaságmániért? Shit. Aztán pedig a fürdőkádnak az a kis tekergetője, amit - mivel nem vagyok szakértő a témában - nem tudom hogy hívnak. 20 percet sikerült agyalni, hogyan tudnám visszavarázsolni, ha éppen nem szállt meg Harry Potter teljes varázstudománya. Azért az, ahogy egy volt-szőke töri a fejét a fürdőkádban teljes hadfelszereltségben, asszem megért volna egy fotográfiát, de ez most sajnos kimarad. Szal agyal ezerrel, aztán eszébe jut a szemöldökcsipesz... és bevált. Asszem ez az a tárgy, amivel ÉN mindent képes vagyok megjavítani a lakásban, a hűtőtől kezdve, a szekrényen át a hifiig. Lassan McGyver kereshet új foglalkozást!

Zárjunk Murphy törvényével: ami elromolhat, az előbb-utóbb el is romlik.

Szép napot!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ladybug.blog.hu/api/trackback/id/tr38903721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grandpa Gee 2009.01.26. 23:30:51

Murphy törvénye Grandpa' kiegészítésével.

Ami elromolhat, az előbb-utóbb el is romlik. De inkább előbb.
süti beállítások módosítása