HTML

Ladybug blogja

Egy bogaras bogárka naplója...

Friss topikok

  • Ladybugee: @Rich®: De el am... viszont uj idoszamitas kezdodik... par nap csupan addig... Nem mellesleg mikor... (2010.11.10. 16:25) Csóóóóóókolom!
  • Ladybugee: @Rich®: Most meg én bömbizek... nah jó, nem, de a könnycseppek ott vannak ám a szemem sarkában! A... (2009.08.03. 10:25) What is love?
  • Ladybugee: @speed: Persze, hogy megérte... és szeretem, ha velem együtt röhögnek rajtam! :D (2009.06.01. 20:34) "Az van"
  • Edina82: Hát igen, jó tanulság volt :) Velencéből bőven elég ez a 3 nap, de engem a társaság mindenért kárp... (2009.05.11. 21:20) Grazie mille...
  • Edina82: Jelentem a fejfájás megvolt, így nekünk a káröröm is!! ;) (2009.04.27. 20:46) Ígéretek kontra alkohol

Linkblog

Hírek

2009.02.25. 20:36 Ladybugee

Vannak.

Sajnálattal kell közölnöm mindazokkal, akik szorítottak-szurkoltak-soksikertszerencsét kívántak, hogy sajnos nem jött össze a pozi, nem én lettem a Kiválasztott. Igen, semmi sem történik ok nélkül, ennek így kellett lennie, de a szokásos érzések rajtam is erőt vettek, és elkezdtem hibáztatni magam. Mert szerintem az életben három olyan terület van, ahol az ember mindig bizonyítani szeretne. Nem másnak, hanem magának. S hogy mi ez a három? A magánélet (vagy párkapcsolat, vagy szerelem, hívhatjuk bárhogy, a lényeg, hogy társas lény vagyunk, és időnként jó, ha van mellettünk valaki), munka és család. Család fronton jól állok, holnap végre magam mögött hagyom a várost, és elvonulok a csendbe, a szülők által nyújtott biztonságba. A másik két fronton viszont folyamatosan vesztes csatákat zárok mostanság. Kezdem azt hinni, komoly bajok vannak velem, de mivel ez nem egy önsajnálati blog, ezért ezt itt be is fejezném.

Aztán este jött a meglepi. Vasárnap óta vártam egy jelet, aggódtam, kombináltam. Aztán lehet csak mert sokat beszéltem róla, vagy nem tudom, de végre megszólalt a telefon, és kaptam egy háromsoros kis üzit. Kezdetnek talán nem is annyira rossz, tekintve, hogy talán okoztam egy is zavart. Köszönöm Mr. T.

Disconneting People.

Szólj hozzá!

Címkék: munka philosophie

A bejegyzés trackback címe:

https://ladybug.blog.hu/api/trackback/id/tr26966104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása